Alla inlägg under september 2017

Av Ella Mariia Holmström - 7 september 2017 20:44

Denna väntan som känns som en evighet och får både tankarna och humöret att ändra sig stupikvart, är så oerhört plågsam!

Men jag måste hylla en person som står ut med mig dag in och dag ut i vecka efter vecka!
Världens fantastiskaste arbetskollega, som ger mig tips, rätar upp mig, förstår mig, öppnar sig, tröstar mig och ger mig så oerhört mycket kärlek.
Hon känns som en mamma, en fantastisk mamma som tar sig tid för att förstå!
Hon betyder så otroligt mycket för mig att jag blir mållös, men en dag ska jag gottgöra henne!
Jag ska bevisa min eviga tacksamhet till denna fantastiska människa! ❀

Av Ella Mariia Holmström - 6 september 2017 00:02

Ja nu ligger man här, vänder och vrider sig dom siata 10 minutrarna på min sons 7års dag & dom långsamma 10 minutrarna innan jag kan säga "BARA EN VECKA KVAR INNAN INFORMATIONSTRÄFFEN OCH DETIST BESÖKET"

Jag längtar så jag SMÄLLER av, vill få detta överstökat och påbörja min resa här i livet, "min resa mot ett liv utan smärta och en j*vla massa skoj med sonen"

Kan inte på långa vägar begripa kärleken, vikten och betydelsen för min son att få göra något tillsammans med sin mamma. Att se henne sitta på golvet och bygga lego, att höra henne skrika "tjoohooo" i en jäkla fart ner för pulkabacken, att stänga av tv:en, peka på ytterdörren och säga "på med pjäxorna gosse, de är fint väder ute", att få kvalitetstid tillsammans i en annan aktivitet än springa varandra på nerverna innanför fyra väggar...

De värsta med denna väntan är ju att man bygger upp de så stort för sig själv, tänk om jag inte blir godkänd... Tänk om dom bara skickar hem mig.. Då är livet verkligen helt kört!

Men nu har klockan slagit 00.00 och jag tror att de finns en sak som är viktigare än att tänka negativt just nu, att jag får lite sömn för att orka jobba imorgon!

God Natt Min Skatt!! ❀

Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards