Alla inlägg den 21 september 2017

Av Ella Mariia Holmström - 21 september 2017 17:15

Ja va är de man brukar säga:
"den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge"


Efteratt ha försökt nå min dietist i två dagar, tog jag och försökte igen idag och de blev visst

"tredje gången gillt"


Så varför jag ville få tag i min dietist, va ju för att fråga va som sas om mig på deras möte.

De är nämligen så att varje torsdag har läkare, sjukskäterskor, dietister och psykologer möte för att diskutera kring alla som är inskrivna, vad de nästa steget är, om de behövs sömnlab eller annan återgärd pga dåliga värden eller annat.


Så tillbaka till mitt samtal!
När jag väl kom fram så va jag givetvis helt exstas och kunde knappt hålla mig, jag ville bara skrika ut och fråga

"va sa ni förra veckan på mötet"?!


Men jag lyckades ta mig i kragen en aning eftersom jag befann mig på jobbet när jag kom fram, så jag frågade nervöst hur de gick på mötet dom haft och om dom kommit fram till någonting angående mig.

Hon berättade att det va ingenting som såg dåligt ut och om jag fortfarande vill genom gå en OP så är de ingen omöjlighet, utan mitt nästa steg är mitt psykolog besök den 29 september.


Det är så att jag hos psykologen ska prata lite och skriva på en samtyckes papper, ett papper om att jag har förstått och tagit del av informationen.

Om psykologen tycker att jag är redo så skickar han en remiss till kerurgen, som kommer skicka en kallelse till mig för en kerurgisk bedömming.


ÄN FINNS DE HOPP, SKAFFA NY KROPP ❀

Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards