Direktlänk till inlägg 21 november 2017

~de va dom veckorna de~

Av Ella Mariia Holmström - 21 november 2017 21:45

Tänk att den tid som kännts så fruktansvärt lång, har gått så otroligt fort!
Från och med idag är de en vecka kvar, eller snarare 6 dagar, 11 timmar och 4 minuter tills tisdag den 28 och mitt besök hos kirurg och dietist.
Jag börjar redan känna mig nervös, vill näst intill bara packa alla viktiga papper som jag ska ha med mig & för freda en massa.
Men innerst inne så vet jag att detta kommer bli så otroligt bra när de väl är dags, men de är ju inte konstigt att man börjar känna sig nervös och att 1000 frågor och funderingar bubblar runt i huvudet.
Det är väl bara hoppas att dom bubblar ut ur munnen på mig när jag väl är där på besöket sen ;)
Mest av allt hoppas jag att de bubblar ut ett OP datum när jag är där, gud om jag bara kunde få de överstökat!
Inget skulle göra mig lyckligare än en operation innan jul, så man slipper all julmat. Det hade ju varit helt otroligt och så får man en riktigt fräsch start på de nya året! :)

Mina ögonstenar, mina hjärtan
& de absolut finaste i mitt liv!
Dom här två grabbarna skulle jag kriga för varje sekund i mitt liv!
Finns ingen jag älskar dom jag älskar dessa två guldtackor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Mariia Holmström - 7 juni 2018 10:03


Till alla er som läser bloggen, måste jag be så mycket om ursäkt för att jag inte tagit mig tiden att skriva här! Men har upptäckt att det går både fortare och smidigare att skriva på Instagram, så följ gärna mig där för mer information om min resa!...

Av Ella Mariia Holmström - 14 februari 2018 20:34

Då va de 14 februari 2018, vart tar tiden vägen?! Idag har de gått 16dagar sen jag gjorde min operation! Allt flyter på bra, va till vårdcentralen igår och tog bort allt metallskrot på magen. De va en skräckblandad förtjusning att få vara med om de...

Av Ella Mariia Holmström - 8 februari 2018 20:52

Ja nu har snart en vecka med mjuk kosten gått, men måste säga att de är inte lätt att få stöd kring den kosten... Har googla ihjäl mig efter olika maträtter, men de diffar så oerhört mycket från landsting till landsting.. I vissa län ska allt vara mo...

Av Ella Mariia Holmström - 4 februari 2018 07:46

Hejsan hoppsan vad tiden tar iväg när man inte har någon som helst aning om tid och rum..Ja de förra inlägget blev ju inte sådär super duper bra skrivet, men när jag kom in på Avd 63 i måndags den 29 januari klockan: 07.00 så va de som nån slog mig i...

Av Ella Mariia Holmström - 29 januari 2018 08:07


Nu är man på plats, inskriven, nerbäddad, både blodtryck och syresättning såg bra ut, fått mycket bra kommentarer angående min viktnedgång, men även en helt ny tatuering!! Så nu ska jag plugga in lite mysigt i öronen och vila innan dom kommer och ...

Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards