Alla inlägg den 19 september 2017

Av Ella Mariia Holmström - 19 september 2017 20:15

När man får en fix ide "wow, jag kan ju gå in på 1177 och läsa mi jounal", går in och hittar en anteckning från min läkare där hon kort beskriver att jag varit in på hennes rum i pausen på informationsträffen.

Att jag då berättat att jag bestämt mig för att genomgå en kirurgi behandling och att jag tagit kontakt med två personer som redan genomgått de, för att få lite mer kött på benen.

Samt att jag läst och kolla på videoklipp om dom olika ingreppen på denhär internetsidan, 

det är en trovärdig sida och den rekomenderas av bariatriskmottagningar!


Under den korta tiden vi talades vid i hennes rum, kom vi överrens om att hon skulle skicka en remiss till min vårdcentrals sjukgymnast för att lägga upp ett successivt upptrapande träningsprogram som jag kan göra hemma.

Mer än så han vi inte diskutera innan de va dags för mig att återvända till informationsträffen.


Så de som satte sprutt på mina känslor när jag läste min jounal va denna mening:

"Ber psykolog vid fördjupad bedömning 29 sept 2017 gå igenom "Informerat samtycke"

som min läkare skrev!


Man ska väl inte hurra för högt, men de känns som det börjar hända grejjer!!

Känner mig helt fylld av spänning inför mitt psykolog besök den 29 september att jag håller explodera, men nedräkningen kan ju börja från och med idag är de tio dagar kvar..


Nu ska jag ta alla känslor och lägga mig, god natt min skatt!




Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards