Alla inlägg den 26 augusti 2017

Av Ella Mariia Holmström - 26 augusti 2017 16:05

Här bokas de på som aldrig förr, men jag vill bara att allt ska vara fastslaget!

Denna eviga väntan på alla läkarbesöken tär mer på psyket än man tror, att varje dag gå och bygga upp konversationer om hur man ska säga, om vad dom säger, om hur glad/arg man blir beroende på svar. 

Nej fy bubblans, jag vill bara sitta på ett besök när allt är klart, där vi vet vad vi ska göra och vad vi har för mål med detta.

Just nu är de inte vara många tankar in blandat utan även en massa känslor, hur löst hänger jag just nu, kan dom när som helst bara säga "vi kan tyvärr inte hjälpa dig", hur kommer jag ta de, hur kommer jag må, kommer jag någonsin kunna lita på någon igen, och hur farlig kommer jag bli gör mig själv och andra!

Även hur mycket jag försöker tänka positivt så här jag ändå tankar som säger "tänk om du åker på detta läkarbesöket helt i onödan".. 


Må dom 18dagar som är kvar gå fort och tanklöst! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards