Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av Ella Mariia Holmström - 21 augusti 2017 11:42

Att stå i ett vägskäl där du endast har två vägar att gå, är inte alltud så kätt som man tror!
"Jo men de är ju 50% chans att de blir rätt"
Ja men de är lika många % chans att de blir fel!

Idag stod jag i detta vägskäl gällande ett samtal till dietisten, jag hade två personer (nummer) att välja på & lyckligt vis valde jag rätt!
Jag kom till en fantastisk kvinna, som förstod mig till fullo.

Jag hade nämligen ett önskemål gällande att få dietist besöket dagen efter den obligatoriska informationsträffen, just för att slippa behöva åka fram och tebaka till falun så ofta. Jag påpekade samt min besvikelse över att de i min kallelse till bariatrisk mottagningen inte stod att informationsträffen va obligatorisk, vilket innebär att jag hamnar en månad efter med alltihopa.

Hon förstod mig och hade inga som helst problem med att försöka underlätta resandet för mig!
Så hon fixade en tid innan informationsträffen, samt kunde jag få prata med henne efteråt och vi kunde höras för mer frågor dagen efter.

Så tacksam för att de finns människor som är så förstående och vill alla väl! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards