Alla inlägg den 27 januari 2018

Av Ella Mariia Holmström - 27 januari 2018 16:05

Den där förbannade väntan som har gett mig både hjärtsnurp och huvudvärk, har helt plötsligt kommit till sitt slut..
Imorgon ska nagellacket, piercingarna och smyckena bort, sängen ska bäddas ren och kroppen ska duschas med sterilsvampen, rena kläder ska hängas fram inför måndagen och fragmin sprutan ska tas..
Ja nu kan jag erkänna att jag är sjukt nervös... Jag vill typ bara krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och hoppas på att någon kommer och håller om mig!

Imorgon ska jag komma ihåg och ta en bild på mig hur man ser ut efter flytvästen, så man kan få en överblick på hur man sett ut från inskrivning till flytkostens slut och efter operationen!
Det ska bli så spännande och se hur allt detta påverkar min kroniska smärta som jag har levt med i alldeles för många år.

Ha en toppen fin lördag alla, puss & kram <3

Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards