Alla inlägg den 4 januari 2018

Av Ella Mariia Holmström - 4 januari 2018 21:38

Woo-hoo!
Nu har jag ätit pulver / LCD kost I en vecka, så jävla stolt!!
Kan ju tala om att dom fyra första dagarna var hemsk.. Att enbart dricka pulver va så oerhört jobbigt, jag fick lov att ringa min dietist i tisdags och be om "tugg-råd". Jag kände sånt behov av att tugga så jag höll på kräkas..
Så fick lite kostråd och nu har allt flutit på bra, till och med pulver smakar bättre nu.

Ska bli spännande att göra en invägning på måndag morgon och se vad de visar, de va positivt att ställa sig på vågen i måndags (för att bara ätit pulver i 4dagar) men kommer med viktnedgångs resultatet på måndag, samt lite annat övrigt :)

Min förbränning har satt sprutt vill jag lova, är kväll nr två nu som jag får sova med dubbla raggsockor och one piece på mig för att inte frysa ihjäl...
Då ska ni veta att jag inte bor i hus utan lägenhet och till och med på andra våningen (värmen stiger uppåt va de nån som sa), men den verka glömt kika in här :P

Ha de gott :*

Presentation


Chansen att få min dröm
att gå i uppfyllelse! ❀
Att få tillbaka livsglöden & orken att vara mamma till min son! ❀

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna en rad!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards